Fashion · Strona główna

Patterned Coat


           P1220378

Hej wszystkim, jak Wam mija piątek? Mam nadzieję, że odpoczywacie po całym tygodniu pracy. Nie wiem jak Wy, ale ja niesamowicie cieszę się na nadchodzący weekend (bo kto by się nie cieszył :D). Kwiecień przyniósł piękną pogodę – wreszcie wyszło słoneczko i przyszło ciepełko <3, więc można było zrobić trochę zdjęć na bloga. Dzisiaj zapraszam na wczesnowiosenną stylizację.

Sukienka, którą mam na sobie pochodzi z second handu. Wygrzebałam ją gdzieś lata temu. Wymagała trochę poprawek krawieckich, ale na szczęście efekt końcowy okazał się super i dziś jest to jedna z moich ulubionych rzeczy w szafie. Idealna zarówno na wiosnę, lato czy jesień. Na sukienkę założyłam szary sweterek, który ma bardzo ciekawy krój. Z tyłu jest krótszy, a jego przednia część sięga do kolan. Takie niebanalne kroje nadają charakteru z pozoru zwykłym rzeczom ;).

P1220396 P1220404

Płaszcz kupiłam w Marks&Spencer. Świetnie sprawdza się w okresach przejściowych. Nie jest zbyt gruby, ale jednocześnie nie za cienki. Do tego ma oryginalny wzór, uwielbiam zestawiać go z kapeluszem, jednak tym razem postawiłam na szal w ciepłym odcieniu czerwieni, dlatego, żeby nie przesadzić, podarowałam sobie nakrycie głowy.

P1220432

Do tego wszystkiego szare rajstopy dla przełamania czerni płaszcza oraz sukienki i dodatki – czarne botki (najwygodniejsze na świecie) i pasująca do wszystkiego brązowa mała torebeczka. Idealny strój na spacer w pierwszych promieniach wiosennego słońca.

Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki :*

P1220397

P1220366 P1220383

P1220429

P1220393

P1220454

P1220421

P1220409

fot. MD


Płaszcz: Marks&Spencer | Sukienka: SH| Kardigan: SH| Torebka: H&M | Botki: Ryłko

Skomentuj

