Fashion · Strona główna

Keeps getting better

Od ostatniego wpisu minął już miesiąc. Niestety, ostatnie tygodnie nie sprzyjały blogowaniu. Wierzę, że w życiu nic nie dzieje się bez powodu, dlatego czasem nie warto na siłę przeciwstawiać się temu co ofiaruje nam los. Nawet jeśli to co nas spotyka niekoniecznie jest przyjemne. Czasem trzeba pogodzić się z niepowodzeniami i porażkami. W końcu dzięki nim również zdobywamy doświadczenie życiowe, które w przyszłości z pewnością pomoże nam uniknąć popełnienia kolejnych błędów.

Ale do rzeczy – jestem wielką fajną swetrów i to nie tylko zimą. Gdy tylko to swetrzysko zobaczyłam na kanale Laury  od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Co prawda jest wykonane w 100% z akrylu, a jego jakość nie jest powalająca, jednak tak mnie urzekło, że postanowiłam przymknąć na to oko. Uwielbiam wszystko w co można owinąć się jak w koc. Do tego mam białą, cienką koszulkę i jeansy, a jak jeansy to wiadomo, że Levi’sy. Jedyny minus tych spodni jest taki, że mają białe szwy. Przy wyborze jeansów polecam Wam zwracać uwagę na jaki kolor rozchodzi się nitka. Przy ciemnych spodniach biała nić może optycznie pogrubić nogi, ale kto by się tam przejmował takimi pierdółkami ;). Jako dodatki mam brązową torebkę z Parfois w kształcie trapezu i cieliste balerinki z Hego’s. Są wykonane z mięciutkiej skórki. Niestety ich kolor i materiał sprzyjają powstawaniu zabrudzeń :(. Zapomniałabym o jedwabnej apaszce na szyi. Dla mnie to strój idealny na popołudniowy spacer. Trzymajcie się ciepło!

P1220845 P1220846 P1220861 P1220863 P1220873 P1220876 P1220892 P1220902 P1220911 P1220914

Sweter: C&A| Top: H&M | Jeansy: Levi’s| Torebka: Parfois| Baleriny: Hego’s| Apaszka: H&M

One thought on “Keeps getting better

Skomentuj

