Strona główna

Let your love flow

Nie jest tajemnicą, że tegoroczna wiosna nie rozpieszczała nas pogodą. Słońce długo kazało na siebie czekać, ale mam wrażenie, że dzięki temu jego nadejście cieszy mnie jeszcze bardziej.  Jakiś czas temu razem z moim przyszłym mężem (<3) wybraliśmy się na spontaniczny spacer do lasu. Nie mogło zabraknąć oczywiście naszego pieska.

Takie wspólnie spędzone beztrosko chwilę doceniam coraz bardziej. Las, narzeczony, słoneczko, kawka w dłoń i mogę zdobywać świat. Takie drobne przyjemności pomagają mi naładować baterie na kolejne dni.

Narzutkę, którą mam na sobie już kiedyś pokazywałam. Jest idealna na pogodę tak ok. 12 stopni. W chłodniejsze dni najczęściej zakładam po nią szary, ciepły golf. Ten neutralny kolor dobrze komponuje się z kraciastym okryciem. Spódniczka natomiast to jakiś dawny łup z Second Handu. Jest w 100% wełniana – idealnie pasuje do wczesnowiosennych stylizacji. Całość uzupełnia malutka, brązowa torebka, którą strasznie lubię. Mieszczą mi się do nie tylko dokumenty, telefon, klucze i 1 pomadka, dzięki czemu nie dźwigam masy niepotrzebnych rzeczy, do czego mam skłonności.

Dajcie znać jak Wam mija wiosna.

Buziaki,

Ania.

20170408_15370420170408_15365720170408_15355120170408_15365320170408_15350220170408_154943

Skomentuj

